Ledelsen

Morten L. Wagner
Ejer og bestyrelsesformand

Morten L. Wagner blev kort tid efter stiftelsen en del af virksomhedens ledelse.

Bestyrelsesformanden arbejdede i mange år som succesfuld forsvarsadvokat med speciale i strafferet. Han blev som blot 28-årig kendt, da han gennemskuede, at en 12 år gammel sag ikke var en forsvindingssag, men et mord og fandt frem til den myrdede.

Morten O. Wagner
Grundlægger og ejer

Morten O. Wagner fik tilbage i 90’erne idéen til Dating.dk og var med til at grundlægge virksomheden. I dag ejer han koncernen sammen med sin far Morten L. Wagner.

Morten O. Wagner udgav i 2013 selvbiografien “Datingkongen”. Han har en kandidat i jura fra Københavns Universitet og er derudover uddannet pilot.

Niels Thrane
Udviklingschef

Niels Thrane lavede sine første opgaver for det, der endte med at blive til Freeway, i 1999. I 2005 begyndte han fast i virksomheden.

”Der bliver altid lyttet til feedback, og vi kan være med til at præge udviklingen med gode idéer. Det bliver taget seriøst, og alle bliver taget alvorligt. Det er fedt.”

Niels er cand.scient.dat.mat fra Aarhus Universitet.

Jakob Øhrstrøm
Økonomichef

Jakob Øhrstrøm blev ansat hos Freeway i marts 2010. Siden da har han været økonomichef og rådgivet adskillige af koncernens virksomheder om økonomistyring.

”Der er en udvikling, og tingene er ikke bare som i går. Og når man så samtidig kan være med til at påvirke den udvikling, så føler jeg, tingene giver mening og er spændende.”

Jakob Øhrstrøm er cand.merc.aud.

Thomas Røhr Kristiansen
Marketingchef

Marketingchef Thomas Røhr kunne ikke få Freeway ud af hovedet, efter han sagde på gensyn til koncernen i 2017. Derfor vendte han i oktober 2019 tilbage og satte sig i stolen som marketingchef. 

”Det føles virkelig som at komme hjem. Jeg kan se mig selv i Freeways værdier, jeg føler mig som en del af Freeway-familien, og så er Freeway gennemsyret af et digitalt mindset, som jeg har det godt med. Freeway har jo siden virksomhedens fødsel været en pioner inden for digital forretningsdrift.”

Han har arbejdet med digital marketing, innovation/kreativitet og ledelse i 14 år og har blandt andet en fortid hos Google i deres europæiske hovedkvarter. Nu leder han hver dag Freeways eget interne marketingbureau.  

Thomas er uddannet cand. merc. i international virksomhedsøkonomi.